sommarkurser 2012

Nu har det blivit en verklig fart på bloggandet, efter total tystnad i flera månader... Kanske beror det på att jag ligger till sängs med en rejäl förkylning och hosta? Hostan omöjliggör att jag pratar, vilket annars är min allra bästa olympiska gren.... Nåväl, tänkte informera er läsare om att jag håller sommarkurser i år igen i Vänersborg. Tänk er in i detta: Oavbruten sömnad från måndag till fredag, som bara störs av fika med mestadels hembakat,  en tur till godisskålen, fruktfatet eller bokhyllan med konsthantverksböckerna, Lunchuppehåll och om så önskas utflykter till någon av de 5 tygaffärerna i närheten... Låter det som himmelriket?
Om du skickar ett mail till silvernalen@gmail.com så skickar jag info. Jag håller helgkurser efter samma upplägg också om en vecka blir för mycket!

Kommentarer