Presentation

Jag heter Mikael Svensson och bor i Vänersborg. Jag har sytt sedan jag var liten och helat tiden har mitt berg av tyger bara växt och VÄXT!.. Jag har hållit kurser och lärt andra sy sedan början av 90-talet.. (förra seklet, tänka sig!) I början var det mest fråga om  att lära andra sy kläder, men omkring 2000 började jag med kurser i skapande tekniker inom lappteknik och Art-Quilt.

Numera håller jag kurser vid sidan av mitt ordinarie arbete som specialsjuksköterska med utslussning från rättspsykiatri och kriminalvård. Det är trevligt att träffa människor som lider av en annan slags galenskap..*ler*

 Jag har en hemsida där mitt kursprogram finns beskrivet för den som är nyfiken. du hittar det på http://www.silvernalen.se/

Kommentarer

  1. Så mycket läckra bilder och spännande tekniker du har här! Detta med airbrusch var nytt för mig. Kanske skapar nya "behov"?:-)) Katarina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar