Ett steg närmare målet!

Idag var det dags att göra de taggiga ramarna.. Varje sida är 71 små bitar och det är fyra sidor... 284 små bitar... bäst att sätta igång!
Det går rätt fort när man väl börjat och ramarna blev färdiga precis lagom till middan...Fetherweighten krånglade inte alls, den spinner verkligen som en katt.. Jag är nog lite kär i den...
 Efter siestan åkte vi och spontanshoppade i alla kinaaffärer i San Fernando.. Otroligt vad många saker man behöver som man inte visste om!

Fast jag köper ju bara det jag VERKLIGEN behöver.. inga ONÖDIGA saker eller så... nejdå...bara saker jag BEHÖVER som sagt,,,några garnnystan, en passare, en vevmojäng till att veva upp garn med, och en gradskiva för 80cent! Det är ju jättebilligt! Men bara för att jag behöver en!

Det fanns massor av saker som jag INTE köpte!
Jag lovar! Fast jag kommer nog att behöva dit igen...snart...

Första ramsidan på plats! Tre  kvar!

Kommentarer