Jo, jag lever!

Nu var det länge sen....igen... Det där med att sköta om en blogg är inte mitt paradämne, men att SY, det gillar jag. Nästan all min tid har gått åt till kurser, familjen, fixa med huset och att sy själv, i ungefär den ordningen. Nu är Vårterminen på kvällskurserna slut och det känns bra att vara ledig på kvällarna.. men nog saknar jag redan alla mina vänner på kursen.. När jag sytt ihop nåt tänker jag att den där kan jag ju fotografera och lägga ut på bloggen... men då har jag inte kameran med mig, eller så är batteriet slut, eller så glömmer jag.. det blir bara INTE AV! Det är nog lika bra att sluta be om ursäkt och bara konstatera att jag är som jag är.. när man fyllt femtio är man väl en sån där gammal hund som är svår att lära om..*ler* Jag tänkte i alla fall att jag skulle skriva och berätta lite om kommande kurser: sista helgen i april 25-27/4 kommer jag att ha en helgkurs. det finns ett fåtal platser kvar, så hör av dig om du är intressrad av att få mer info I sommar kommer jag som vanligt att ha sommarkurser, v 27, 29 och 31. Det finns några platser kvar v 31 Sen kommer ju Qviltköping i september och inspirationsmässan i Jönköping i november, så jag ska nog hålla mig sysselsatt I slutet av september kommer Andre Wallenborg till Vänersborg och håller kurs. det blir i samband med en syhelg som vi ska sy väskor under hans ledning. Kursen är redan fulltecknad, men man kan ju stå på reservlistan... Jag planerar att ha tre helgkurser i höst också, och kanske ett sy-lan då vi bara syr och syr utan att ha nån särskild kursplan, bara lust att sy! Om du är intresserad av att få information om mitt kursutbud så hör gärna av dig Min mailadress är silvernalen@gmail.com Hoppas vi hörs!!

Kommentarer

Skicka en kommentar