Ytterligare livstecken!!

Hej äntligen!
Ibland blir det inte riktigt som man vill. Jag hade stora planer för hur mycket jag skulle göra, skriva och visa här på bloggen. Men plötsligt har det gått nästan ETT ÅR! jag ska verkligen försöka skärpa mig och lägga in lite bilder på mina nya alster.

All energi har gått till att resa och hålla kurser och jag ÄLSKAR det! Om bara en vecka börjar sommarkursveckorna och jag har varit ute och förberett lokalen på detta.. Så nu bara väntar jag på er!

Till hösten tänker jag ordna lite fler kurser på hemmaplan på helgerna, det känns bra att kunna erbjuda kurser där allt finns på plats. Jag har lite planer på "sylan" dvs helgkurser utan särskild kursplan, bara en massa sy under handledning. Om du som läser detta är intresserad av att gå på kurs i vänersborg så hör av dig så skickar jag info. min mailadress är  silvernalen@gmail.com.

Kommentarer