livstecken....

hej!
till alla er som trott jag gått under jorden,, här är jag! det är bedrövligt så längesen det var som jag skrev något här på bloggen.. ber om ursäkt för detta! Förra helgen var jag i Roskilde,, NEJ !!! INTE på festivalen, varför tror alla det? Kan du tänka dig mig campande på ett lerigt fält utan vare sig säng, kylskåp eller ström till symaskin och strykjärn? Nej jag tänkte väl det!
jag var på dansk patchworkförenings årsmöte och höll kurs. Dessutom fick jag möjligheten att ställa ut en del av mina täcken, väldigt kul! bilder kommer snart!!

Nu börjar hösten komma och jag gillar det! kurserna kommer igång, kvällarna blir mörka och man kan sitta inne och sy med gott samvete! I Roskilde gick min stackars hjärna varm med alla ny intryck och ideer..En del ska bli verklighet snart, har några projekt på gång

Mikael

Kommentarer

  1. Precis så känner jag också med hösten! Att med gott samvete kunna krypa in i syvrån och pyssla på, det är livet på en pinne. =)

    SvaraRadera
  2. Så himla kul att vara i Roskilde! Ser fram emot dina bilder därifrån. :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar